#

Manager Centrum Dystrybucyjnego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager Centrum Dystrybucyjnego

Miejsce pracy: Warszawa
1-26-65280

Dla naszego Klienta - włoskiego dystrybutora działającego w kanale HoReCa - poszukujemy doświadczonego Managera, który będzie odpowiedzialny za działania operacyjne w obszarze transportu, magazynowania i dystrybucji.

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- planowanie, organizacja i nadzór nad optymalizacją procesów logistycznych oraz nad optymalnym wykorzystaniem zasobów
- zapewnienie dystrybucji towrów i usług przy zachowaniu odpowiedniej efektywnosci i jakości procesów oraz przy zachowniu optymalnych kosztów
- zarządzanie procesami pod kątem kosztów i jakości w obsługach magazynowania i dystrybucji
- nadzór nad przestrzeganiem norm bezpieczeństwa żywności oraz innych wymogów prawnych
- realizowanie ciągłych zadań optymalizujących w obszarze magazynowania, transportu i dystrybucji
- raportowanie do Zarządu

Requirements:
- min.4 lata doświadczenia w zarządzaniu obszarami magazynowania i dystrybucji dla branży spożywczej (warunek niezbędny!)
- doświadczenie w optymalizacji procesów logistycznych
- doświadczenie w pracy w firmie dystrybucyjnej z branży spożywczej, znajomość wymogów i standardów branży, przewozu i przechowywania żywnosci
- doświadczenie w zarządzaniu procesami magazynowaniam transportu i logistyki pod kątem kosztowym i jakościowym
- wykształcenie wyższe
- dyspozycyjność i zaangażowanie
- doświadczeie w pracy z KPI
- umiejętność strategicznego myślenia, operatywność
- praktyczna wiedza z zarządzania kilkoma projektami w jednym czasie
- umiejetność zarządzania kapitałem ludzkim
- samodzielność w podejmowaniu decyzji
- znajomość jezyka angielskiego lub włoskiego będzie doatkowym atutem

Benefits:
- elastyczna forma zatrudnienia
- wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia zawodowego
- samodzielność w działaniu
- niezbędne narzędzia do wykonywania codziennych obowiązków (samochód, komórka, laptop itd.)
- aktywny wpływ na wytyczanie kierunku rozwoju firmy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi