Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Manager administracji/Asystent Biura Zarządu (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- obsługa biura Zarządu, oraz kompleksowe wspieranie Prezesa Zarządu w codziennych zadaniach,
- wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- pomoc przy organizowaniu spotkań zarządu, również o charakterze międzynarodowym,
- organizacja eventów dla pracowników wewnętrznych,
- zarządzanie podległym zespołem,
- dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz koordynacja przepływu informacji,
- zarządzanie flotą samochodową,
- koordynacja procesów zakupowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego i praktyki w zakresie Business English - warunek konieczny,
- biegła umiejętność obsługi MS Office (m.in. MS Excel, Word, Power Point),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 3 lata,
- orientacja na klienta wewnętrznego i wysoki poziom komunikatywności,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz elastyczność,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych, umiejętności ustalania priorytetów,
- umiejętność współpracy w zespole,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- prawo jazdy kat.B.
Oferujemy:
- atrakcyjną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.