Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/11/2018.

(m/f)

Katowice, śląskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

This is a newly established position with a purpose to participate in the creation of a centralized strategy within HR. Particularly, this job is focused on structuring the data within Compensation & Benefits area and then formulating a framework that will be applied in global business units. The higher maturity of a Candidate, the more ownership over the process can be assigned.

Client Details

Our Client is a multinational organization that has an ambition to grow up reaching the top position in its sector of professional services. They exist for more than 30 years on the market and their mission is to ensure safer and healthier world.

This role is suitable for a person who understands the rules of Compensation&Benefits and is willing to create something from the scratch.

Description

  • Implementation and execution of the Annual Review Process as well as other HR systems and tools in order to improve & standarize HR and C&B activities.
  • Participation in structuring positions and jobs in a standardized system.
  • Prepare, control and analyse confidential recurring HR reports as well as ad hoc queries and information requests including analysis & advice to the business on compensation related matters.
  • Maintain all Annual Review Process and C&B related process documentation.
  • Structure (Senior Management) personnel files, including compensation, developmental and target setting documents.
  • Strengthen the Financial Planning process by developing tools for forecasting/budgeting of annual personnel costs.

Profile

  • At least bachelor's degree in Human Resources, Finance, Economics or Business;
  • Minimum 2 years of professional experience in HR area (preferred compensation & benefits);
  • Good technical / conceptual understanding of HR processes & systems;
  • Proficient in Excel, PowerPoint, Outlook and SharePoint;
  • Positive approach towards new implementations and fast changing environment;
  • Strong problem solving skills;
  • Independent and pro-active attitude;
  • Fluent English language.

Job Offer

  • International working environment,
  • Independency at work,
  • Annual bonus,
  • Multisport card,
  • Private health care,
  • Flixible working time.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca BHP / Ochrona środowiska
do góry