W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Senior Logistics Manager (Service Provider Manager)
Miejsce pracy: SzczecinDla naszego Klienta, firmy z niemieckim kapitałem z branży e-commerce, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Logistics Manager
Zadania:
- zarządzania lokalną logistyką firmy poprzez współpracę z partnerem logistycznym (3PL);
- utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerem logistycznym, przy jednoczesnym dbaniu o uzyskiwanie usług na najwyższym poziomie, zgodnych ze standardami firmy
- dbałość o SLA, realizację KPI i inne kluczowe wskaźniki;
- śledzenie, analizowanie i raportowanie kluczowych wskaźników oraz monitorowanie kosztów;
- praca w strukturze macierzowej - współpraca m.in. z obszarem: controllingu, transportu, automatyzacji.
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie wyższe logistyczne;
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy managera logistyki w dużej organizacji lub po stronie dużego partnera logistycznego (mile widziane w branży e-commerce);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- dynamika w działaniu, zdecydowanie;
- umiejętność zarządzania priorytetami;
- pozytywny mindset;
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami logistycznymi.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej organizacji;
- atrakcyjne zniżki na produkty firmy;
- możliwości rozwoju w strukturach firmy;
- szkolenia;
- pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport, karta lunchowa);
- pakiet relokacyjny (praca w okolicach Szczecina).