Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.
Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!
logistics coordinator
Gdańsk- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsce
- premia roczna
- prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)
- kartę lunchową
- świeże owoce w biurze
- okazjonalnie możliwość pracy zdalnej
- dynamiczne środowisko pracy
- elastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)
Specjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.
- Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowych
- Monitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnych
- Dobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminie
- Rozwiązywanie wszelkich problemów z transportem
- Wprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemie
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajności
- Szkolenie nowych członków zespołu
- Dostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowego
- Preferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii
- 1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie - preferowane
- min. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2B
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutem
- Znajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutem
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa prokliencka
- Dobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegóły
- Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracy
- Proaktywność
- Umiejętność i chęć do pracy zepsołowej
- Znajomość systemu SAP będzie atutem
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47