Local Finance Manager
Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za strategiczny zakładu produkcyjnego. Przygotowaniem budżetów i prognoz finansowych oraz bieżącą współprace z innymi działami wewnątrz organizacji.
Informacje o kliencie
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z kapitałem skandynawskim, zlokalizowanej w okolicach Poznania poszukujemy doświadczonej i gotowej na nowe wyzwania osoby na stanowisko Local Financial Managera raportującego bezpośrednio do Regional Finance Managera odpowiedzialnego za dwa zakłady produkcyjne.
Opis stanowiska
Wpływ na osiągane wyniki zakładu produkcyjnego, poprzez:
- Wsparcie decyzji strategicznych w Zakładzie
- Przygotowywanie prognoz finansowych, budżetów i raportów finansowych
- Monitowanie wykonania celów i wpływanie na podjęcie akcji korygujących
- Zapewnienie, że odchylenia są analizowane i rozumiane przez osoby zarządzające procesem produkcji
- Analizowanie ustawień przepływu materiałowego, poziomu zapasów, zamówień, zmian asortymentowych, w celu poprawy efektywności procesów i minimalizacji strat
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy, kontroli i rekomendowania nowych rozwiązań
- Zarządzanie oraz rozwój specjalisty ds. Kontrolingu
- Wsparcie lokalnych Managerów w podejmowaniu decyzji, poprzez analizowanie i przedstawianie wpływu decyzji na wynik
- Analiza i zrozumienie pełnego kosztu wytworzenia
- Analiza i zrozumienie odchyleń od kosztu standardowego
- Kalkulacja kosztu standardowego zgodnie z wytycznymi Grupy i estymacja odchyleń od kosztu standardowego
- Monitorowanie danych podstawowych związanych z kalkulacje kosztu wytworzenia
- Współpraca z Kontrolerami w Grupie i w Regionie
- Rozwijanie narzędzi kontrolingowych,
-
Zamykanie miesiąca w systemie SAP
Profil kandydata
-
Powyżej dwóch lat doświadczenia na podobnym stanowisku (koniecznie w firmie produkcyjnej)
-
Doświadczenie w zakresie rachunkowości zarządczej (raportowanie wyników, kontrola kosztów, kalkulowanie kosztu standardowego, analiza odchyleń)
-
Mile widziane kwalifikacje profesjonalne typu CIMA/ACCA; ukończone studia podyplomowe
-
Wysokie zdolności analityczne
-
Umiejętności budowania relacji wewnątrz organizacji
-
Nastawienie na zmiany i szukanie rozwiązań
-
Silne ukierunkowanie na rozwój, zorientowanie na cele, pro aktywność, myślenie „out of the box", nastawienie „problem solving" i „can do"
-
Odpowiedzialność i rzetelność
-
Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
-
Bardzo dobra znajomość systemu SAP lub innego systemu ERP - warunek konieczny
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi aplikacji MS Office, a w szczególności programu Excel
Oferujemy
- Prace w międzynarodowej organizacji
- Premia uznaniowa
- Możliwości rozwoju wewnątrz organizacji
- Narzędzia umożliwiające komfort pracy
- Odpowiednie wynagrodzenie do posiadanego doświadczenia zawodowego
Location: Poznań
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More