Obowiązki:
• Budowanie zespołu
• Dbanie o wysoką jakość obsługi i telesprzedaży poprzez monitoring, coaching, szkolenia
• Osiąganie założonych celów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych
• Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów i procedur
• Pozyskiwanie Klientów z sektora B2B
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
• Min. rok doświadczenia w obszarze telesprzedaży i obsłudze Klienta (znajomość technik i zasad prowadzenia rozmów sprzedażowych)
• Umiejętności komunikacyjne i tworzenia relacji
• Orientacja na osiąganie celów
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Samodzielność w realizacji zadań i kreatywność
• Wysoka kultura osobista
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM)
• Dobra znajomość MS Office
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie
• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne
• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy
• Niezbędne narzędzia pracy
Jesteśmy niezależnym ekspertem w takich dziedzinach jak wyszukiwanie, re... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.