Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Lider Zespołu Obsługi Kandydata z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Opole
Co oferujemy?
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
- Realizacja projektów dla kluczowych Klientów firmy
- Interesującą pracę w międzynarodowym dynamicznym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji
- Pakiet benefitów pozapłacowych
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów realizującym projekty rekrutacyjne dla Klientów zewnętrznych (połączenia przychodzące i wychodzące)
- Bieżąca organizacja pracy zespołu - planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników
- Realizacja przyjętych wskaźników i założeń projektu (cele jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola kosztów)
- Wyznaczanie członkom zespołu indywidualnych celów oraz przeprowadzanie ocen okresowych
- Prowadzenie monitoringu jakości zadań realizowanych przez pracowników
- Realizacja szkoleń produktowych i jakościowych w obszarze zadań zespołu
- Stały kontakt i rozwój współpracy z Klientem
- Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektów
- Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanego projektu
- Przygotowywanie statystyk i raportów
Zastanawiasz się czy to dla Ciebie? Jeżeli posiadasz:
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym zarządzającym zespołem w branży Call Center/BPO
- Doświadczenie w rekrutacji i samodzielnym budowaniu zespołu
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomość procesów sprzedażowych i technik sprzedaży
- Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem i doskonałe umiejętności budowania oraz utrzymywania relacji z Klientem
- Wysokie zdolności analityczne oraz myślenia strategicznego, obejmujące pracę na dużej ilości wskaźników
- Bardzo dobrą organizację pracy własnej i podległego zespołu
- Zorientowanie na realizację założonych celów
- Dobrą znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Numer referencyjny: WEW/ACC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.