Faurecia

Customer Contact Leader

Miejsce pracy: Grójec k. Warszawa,Piaseczno,Radom,Płock,Siedlce,Ostrołęka,Pruszków,Legionowo

Główny zakres obowiązków:

  • Zarządzanie pracą działu Customer Relations
  • Raportowanie wskaźników jakościowych i KPI Klienta (tworzenie i utrzymywanie satysfakcji Klienta)
  • Kompleksowe zarządzanie reklamacjami jakościowymi
  • Współpraca z działami produkcji, inżynierii, logistyki i R&D w celu efektywnego wdrażania działań
  • Identyfikacja ryzyk związanych z jakością wyrobów i skuteczne ich minimalizowanie
  • Merytoryczne wsparcie walidacji wyrobów i procesów
  • Uczestnictwo w audytach klientów/dostawców i audytach certyfikacyjnych
  • Monitorowanie i skuteczna redukcja kosztów braku jakości
  • Aktywne propagowanie kultury jakościowej
  • Reprezentacja Firmy w kontaktach z Klientami

 

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Profesjonalne i międzynarodowe środowisko pracy,
  • Pracę w dynamicznym zespole ludzi będącym częścią międzynarodowych struktur w firmie,
  • Nowoczesnych technologie wytwarzania,
  • Możliwość wprowadzania własnych rozwiązań,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Wyjątkową kulturę organizacyjną Faurecii – skupiamy się na ludziach i zrównoważonym rozwoju
  • Transport z Warszawy, Piaseczna, Radomia,
  • Atrakcyjny system świadczeń, między innymi: premia motywacyjna, opieka medyczna, multisport, dofinansowanie posiłków
  • Miejsca do parkowania dostępne dla naszych pracowników


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictem serwisu.

Wymagane w pracy na tym stanowisku:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Min. 5 lat pracy w dziale jakości/inżynierii/program management,
    w tym min. 3 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z OEM
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem lub predyspozycje menedżerskie
  • Znajomość zagadnień związanych z jakością (m.in. PPAP, PFMEA, SPC)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy z systemem ERP (np. SAP)
  • Dobra znajomość Excela
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Doskonałe zdolności analityczne, umiejętność efektywnej pracy z danymi, planowania i realizacji celów
  • Umiejętność skutecznej motywacji i rozwoju podległego zespołu
Faurecia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi