Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Lider/ka Oddziału
Miejsce pracy: RzeszówObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- kompleksowa obsługa klienta,
- przygotowywanie ofert,
- doradztwo w zakresie oferowanych usług,
- prowadzenie dokumentacji magazynowo-sprzedażowej,
- analiza rynku i konkurencji,
- optymalizacja funkcjonowania pracy oddziału,
- nadzór nad realizacją założonego planu sprzedaży,
- zarządzanie podległym zespołem,
- wydawanie i przyjmowanie towaru z magazynu.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (preferowane techniczne),
- doświadczenie handlowe w branży budowlanej (sektor sanitarny lub pokrewny),
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
- znajomość zagadnień dotyczących magazynowania, obsługi logistycznej sprzedaży oraz obiegu dokumentów,
- znajomość pakietu MS Office,
- praktyczna znajomość programu ERCP - mile widziane,
- prawo jazdy kat. B - mile widziane,
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych UDT - mile widziane.
Oferujemy:
- umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- atrakcyjne warunki finansowe (gwarantowana podstawa + premia),
- benefity pozapłacowe,
- szkolenia wdrażające,
- możliwość rozwoju w firmie będącej liderem w swojej branży.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.