Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Lider Działu Obsługi Klienta
Lokalizacja: MalborkNasz klient, światowy lider w badaniach żywności, środkowiska oraz testów produktów farmaceutycznych poszukuje kandydata na stanowisko Lidera Działu Obsługi Klienta.
Zadania:
- zarządzanie podległym zespołem – dział obsługi klienta
- rozwój kompetencji podległego zespołu
- współpraca z obszarami pracowni jak i laboratoriami
- uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg
- uczestniczenie w audytach wewnętrznych/zewnętrznych
- nadzór nad realizacją bieżących zleceń i wymagań klienta
- standaryzacja procesu obsługi klienta
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- ocena zgodności wyników badań z regulacjami prawnymi i specyfikacją
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (powyżej 10 osób)
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: chemia, technologia żywienia, towaroznawstwo, ochrona środowiska)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- zdolność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- samodzielność w działaniu, inicjatywa i doskonała organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
Nasz klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet socjalny (karnety sportowe, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do urlopu)
- niezbędne narzędzia pracy
- realny wpływ na rozwój zespołu