Lider Działu Jakości Dostawcy i Klienta (Nr ref.: LSCQ/RK)
Miejsce pracy: UjazdObowiązki:
- zarządzanie zespołem jakości dostawców i klientów, organizowanie pracy, rozwój zespołu,
- ocena dostawców i zarządzanie reklamacjami dostawców oraz reklamacjami klientów,
- uczestniczenie w procesie rozwoju dostawców,
- wsparcie klientów w etapie wdrażanie nowych produktów,
- analizowanie występujących problemów i wad, proponowanie działań korygujących,
- uczestniczenie i przeprowadzanie audytów jakościowych,
- zarządzanie raportami z pracy działu.
Wymagania:
- 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze jakości dostawców i klientów w branży motoryzacyjnej,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów, inżynierów,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- zarządzanie zatwierdzeniem wyrobu wg wymagań PPAP,
- znajomość metod, technik i narzędzi jakościowych,
- znajomość normy ISO/TS 16949/IATF,
- bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz liderskie.
Nasz Klient oferuje:
- pracę pełną wyzwań w nowej inwestycji z branży automotive,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- opiekę medyczną, samochód służbowy.
Dla naszego Klienta, nowej inwestycji z branży automotive, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko: