Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Lider CRM
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego klienta, jednej z największych w Polsce firm inwestycyjno-deweloperskich, poszukujemy Eksperta CRM.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przewodzenie projektowi wdrożenia i rozbudowy systemu do kompleksowego zarządzania relacjami z klientem (w projekt zaangażowany jest m.in. Prezes Pionu Residential, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor IT, Finanse, Marketing)
- współpraca z klientami wewnętrznymi, analiza otrzymanych założeń biznesowych i przekładanie ich na założenia informatyczne (nie powinny być Tobie obce procesy i standardy wytwarzania, testowania i wdrażania oprogramowania)
- krzewienie filozofii i kultury biznesu skierowanej „na klienta”, zapewniającej efektywne procesy marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażowej
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami
- późniejsza odpowiedzialność za inicjowanie kampanii marketingowych i sprzedażowych (planowane ramy czasowe, etapy kontaktów, typ kampanii, segment klientów, przewidywana grupa docelowa, KPI)
- współtworzenie polityki kontaktu z klientem
Nasz Klient zapewnia:
- szansę objęcia roli lidera projektu, który wdroży i rozwinie system CRM dla jednej z największych w Polsce firm inwestycyjno – developerskich
- atrakcyjne wynagrodzenie
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- co najmniej 3-4 letnie doświadczenie we wdrażaniu/rozwoju systemów w obszarze wspomagania procesów biznesowych (preferencja: systemy typu CRM)
- zdolności analityczne i zorientowanie na potrzeby biznesowe klienta
- co najmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego
Lider CRM
Miejsce pracy / Location Warszawa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?