#

Letnia Akademia Talentów – Help Desk – wsparcie użytkowników

Sii Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Sii Sp. z o.o.

Letnia Akademia Talentów – Help Desk – wsparcie użytkowników

Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania przed Tobą:
  • Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych – związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
  • Poznanie mechanizmów monitoringu i analizy infrastruktury IT
  • Realizowanie zadań zgodnie z międzynarodowymi standardami świadczenia usług informatycznych – ITIL, PRINCE2, ISO 9000, ISO 27000
Oczekiwane umiejętności:
  • Studenci (ukończony min. III rok studiów) bądź absolwenci kierunków informatycznych lub pokrewnych ze stażem zawodowym nie dłuższym niż rok
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Podstawowa wiedza na temat co najmniej 3 obszarów z poniższych:
    • Bazy danych
    • Programowanie (skrypty)
    • Sieci komputerowe
    • Bezpieczeństwo teleinformatyczne
    • Sprzęt komputerowy – DELL, HP, CISCO
  • Ambicja! Pasja! Gotowość do podejmowania wyzwań!
Korzyści dla Ciebie:
  • Płatny trzymiesięczny staż w okresie od lipca do września
  • Możliwość dalszego rozwoju w obszarach: wsparcie techniczne użytkowników, monitoring infrastruktury IT i analiza systemów, administracja systemami, aplikacjami i bazami danych, architektura IT, sprzedaż usług informatycznych
  • Dołączenie do Najlepszego Miejsca Pracy IT w Polsce, wyróżnionego nagrodami Great Place to Work oraz Computerworld AudIT
  • Świetna atmosfera i niepowtarzalne imprezy integracyjne, możliwość dołączenia do grup zainteresowań: sportowych, gier planszowych, koła fotograficznego, bilard
Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie
Sii Sp. z o.o.
Sii Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi