Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Letnia Akademia Talentów – Help Desk – wsparcie użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania przed Tobą:
Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych – związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
Poznanie mechanizmów monitoringu i analizy infrastruktury IT
Realizowanie zadań zgodnie z międzynarodowymi standardami świadczenia usług informatycznych – ITIL, PRINCE2, ISO 9000, ISO 27000
Oczekiwane umiejętności:
Studenci (ukończony min. III rok studiów) bądź absolwenci kierunków informatycznych lub pokrewnych ze stażem zawodowym nie dłuższym niż rok
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Podstawowa wiedza na temat co najmniej 3 obszarów z poniższych:
Bazy danych
Programowanie (skrypty)
Sieci komputerowe
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
Sprzęt komputerowy – DELL, HP, CISCO
Ambicja! Pasja! Gotowość do podejmowania wyzwań!
Korzyści dla Ciebie:
Płatny trzymiesięczny staż w okresie od lipca do września
Możliwość dalszego rozwoju w obszarach: wsparcie techniczne użytkowników, monitoring infrastruktury IT i analiza systemów, administracja systemami, aplikacjami i bazami danych, architektura IT, sprzedaż usług informatycznych
Świetna atmosfera i niepowtarzalne imprezy integracyjne, możliwość dołączenia do grup zainteresowań: sportowych, gier planszowych, koła fotograficznego, bilard
Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie