Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Letnia Akademia Talentów – Asystent ds. procedur w obszarze administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania przed Tobą:
Tworzenie procedur oraz dokumentów Knowledge Sharing opisujących wewnętrzne procesy firmy, zbieranie wymagań od działów współpracujących, przeprowadzanie procesu konsultacji
Analiza treści i struktury dokumentów pod kątem czytelności dla użytkownika, proponowanie usprawnień
Praca na SharePoint - udostępnianie plików, zarządzanie uprawnieniami, uzupełnianie metadanych
Przygotowanie komunikacji wewnętrznych oraz newsów na portal dla pracowników
Uczestnictwo w projektach: tworzenie polityki podróży biznesowych, Sii Wiki, baza ogłoszeń
Aktualizacja dokumentów i weryfikacja ich zgodności z szablonem korporacyjnym
Oczekiwane umiejętności:
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: szczególnie Word, mile widziane Excel, Power Point, Outlook
Sumienność, samodzielność, wysoka samodyscyplina i bardzo dobra organizacja pracy
Kreatywne myślenie
Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
Mile widziane: "lekkie pióro", znajomość podstawowych zagadnień z obszarów administracji i prawa pracy
Korzyści dla Ciebie:
Płatny 3 miesięczny staż w okresie od lipca do września
Dołączenie do Najlepszego Miejsca Pracy IT w Polsce, wyróżnionego nagrodami Great Place to Work oraz Computerworld AudIT.
Możliwość zdobycia pierwszego komercyjnego doświadczenia w projektach dla międzynarodowych klientów
Po okresie stażowym najlepszym uczestnikom zaoferujemy pracę w elastycznym wymiarze
Świetna atmosfera i niepowtarzalne imprezy integracyjne, możliwość dołączenia do grup zainteresowań: sportowych, gier planszowych, koła fotograficznego, bilard
W naszym biurze czekają na pracowników zawsze świeże owoce oraz fotel do masażu :)
Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie