Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/03/2019.

Learning and development coordinator

Gliwice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Learning and development coordinator
Gliwice
NR REF.: 1119007

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko koordynatora ds. szkoleń i rozwoju.

Do typowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć dbanie o prawidłowy system szkoleń i rozwoju dla pracowników, koordynacja programów szkoleniowych oraz aktywności na terenie zakładu, monitorowanie oraz aktualizacja osiągniętych KPI, utrzymywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi IATF 16949, monitorowanie budżetu przewidzianego na szkolenia oraz współpraca w tym zakresie z firmami zewnętrznymi.

Od kandydatów nasz klient oczekuje minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1), dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, proaktywnej postawy i analitycznego myślenia.

Gorąco zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry