#

Lean Management Coordinator

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Lean Management Coordinator

Miejsce pracy: Katowice
7-18-68670

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, w związku z rozbudową zakładu produkcyjnego i stworzeniem nowych struktur, poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko: Lean Management Coordinator

Zakres obowiązków:
- wsparcie i wdrażanie narzędzi służących ciągłemu doskonaleniu, standaryzacji pracy, rozwiązywaniu problemów, mapowaniu strumienia wartości i motywowaniu oraz zwiększeniu zaangażowania pracowników,
- wdrażanie filozofii pracy Kaizen
- ścisła współpraca z działem jakości, procesu, produkcji,
- prowadzenie szkoleń dla wszystkich pracowników zakładu.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny),
- 4-letnie doświadczenie we wdrażaniu metodologii Lean w zakładzie produkcyjnym,
- bardzo dobra znajomość narzędzi i metodologii Lean.

Korzyści:
- nowe, samodzielne stanowisko pracy w strukturach firmy z możliwością implementacji i kreowania sprawdzonych rozwiązań z obszaru Lean,
- unikalna możliwość rozwoju w branży produkcyjnej przy realizacji ciekawych pod względem technicznym projektów,
- bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, darmowe lekcje języka angielskiego, kantyna pracownicza,
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych,
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- partnerska i przyjazna atmosfera pracy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi