Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.

Opis stanowiska pracy

7-24-53768

Nasz Klient - globalna firma działająca w branży sportowej, która posiada centrum logistyczne w Gliwicach rozpoczyna program rozwoju kompetencji liderskich.

Osoby, które będą uczestniczyły w tym programie otrzymają:
- wsparcie doświadczonych managerów, reprezentujących poszczególne działy w firmie
- możliwość poznania firmy "od kuchnii"
- możliwość pracy w większości działów centrum logistycznego w Gliwicach
- możliwość zbudowania i koordynowania pracy zespołu (od kilku do kilkunastu osób)
- w dalszej perspektywie możliwość kontynuowania rozwoju we wszystkich działach i lokalizacjach firmy

Wymagania:
- zdolności interpersonalne oraz predyspozycje liderskie
- samodzielność w działaniu
- komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. poziom B1)
- preferowane wykształcenie wyższe lub osoby w trakcie studiów
- pasja do sportu będzie mile widziana

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- świetna atmosfera pracy
- szybka możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz międzynarodowych struktur firmy
- elastyczne godziny pracy
- bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, zniżki na produkty sportowe, wspólne uprawianie sportu z pracownikami, vouchery na Święta, wydarzenia integracyjne

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Kontrola jakości
Zapisz ofertę
do góry