Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Language Support Analyst with German
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest światowy lider, który od 25 lat wspiera w Polsce rynek farmaceutyczny wraz ze wszystkimi uczestnikami tego rynku, tj. firmy farmaceutyczne, szpitale, apteki.
Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie wspierała Klientów w kwestiach technicznych/IT z biegłym j. niemieckim (C1) oraz komunikatywnym angielskim (A2/B1).
Do Twoich zadań należeć będzie:
- obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych (zarówno zagadnień sprzętowych jak i programowych),
- udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT,
- wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i korzystania z sieci komputerowej.
Nasz Klient zapewnia:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
- rozwój w obszarze IT,
- możliwość wewnętrznego awansu,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość do wyspania się :). Praca zmianowa, pon-pt w godzinach: 8-20.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- biegłą znajomość j. niemieckiego (C1) oraz komunikatywną angielskiego (A2/B1),
- zainteresowanie i chęć nauki zagadnień IT,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- doświadczenie we wsparciu technicznym lub customer service