Aldi Sp. z o.o.

Kupiec

Od: Aldi Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie powierzoną grupą asortymentową: marki własne
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami odnośnie danej grupy asortymentowej
  • Wprowadzanie modernizacji i ulepszeń jakościowych produktów i opakowań
  • Podejmowanie decyzji odnośnie wprowadzania i wycofywania produktów z asortymentu
  • Weryfikacja oraz pełnienie nadzoru nad aktualnością i ważnością kontraktów
  • Kontrola realizacji warunków handlowych
  • Analiza sprzedaży i marży

 

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: ekonomia, logistyka, zarządzanie)
  • Minimum 5 letnie doświadczenia zawodowego w Dziale Zakupów, znajomość branży spożywczej będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min C1)
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
  • Umiejętności obsługi komputera (MS Office).
  • Wysokich umiejętności negocjacyjnych i umiejętności priorytetyzowania zadań
  • Otwartości do samodzielnego planowania i podejmowania decyzji
  • Umiejętności pracy pod presją czasu

 

W zamian oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie handlowej z tradycjami
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz gwarancja wzrostu zarobków
  • Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin oraz ubezpieczenie na życie)
  • Miejsce parkingowe obok budynku siedziby
  • Stabilność zatrudnienia i długofalowa perspektywa rozwoju
  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Pogłębione szkolenie wprowadzające w różnych działach firmy
  • Brak monotonii w pracy i różnorodność zadań
  • Samochód służbowy, również do użytku prywatnego

 

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi