Opis stanowiska pracy

 

Współpraca z dedykowaną grupą Klientów w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury. Samodzielne prowadzenie PKPiR, karty podatkowej, ryczałtów, ewidencji VAT oraz dokumentacji uzupełniającej. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz odpowiedzialność za kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Współpraca i wsparcie pozostałych pracowników w wykonywanych zadaniach i projektach. Bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych oraz finansowych. 

Wymagania

 

  • Wykształcenie ekonomiczne (rachunkowość, finanse)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnej pracy przy uproszczonej księgowości i rozliczaniu podatku VAT (warunek konieczny)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym rozliczaniu deklaracji podatkowych (warunek konieczny)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w Biurze Rachunkowym na samodzielnym stanowisku
  • Bieżąca znajomość przepisów podatkowych, rachunkowych, ZUS oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
  • Doświadczenie w budowaniu oraz utrzymywaniu pozytywnych relacji biznesowych z Klientami
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki, skrupulatność, rzetelność, zdolności analityczne
  • Efektywne planowanie i organizacja własnej pracy w oparciu o wyznaczone terminy i zadania
  • Otwartość na pracę zespołową oraz pracę w zmieniającym się środowisku
  • Znajomość przepisów dotyczących handlu międzynarodowego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość obsługi programu: Infor System, INTRASTAT

/////////////////////////////////////////////////////////////

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo 1,5 roku z perspektywą przedłużenia współpracy
  • Wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego 
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
  • Pracę w przyjaznej atmosferze oraz profesjonalnym zespole
  • Ubezpieczenie na życie
  • Owoce, słodkości i dobrą kawę

 

 

Prezentacja firmy

Biuro Usług Rachunkowych Bożena Malewska jest dynamicznie rozwijającą si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Premie, dodatki:
Oferujemy: ubezpieczenie na życie; szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne; owoce, słodkości i dobrą kawę oraz pracę w przyjaznej atmosferze
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi