Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy do spraw główny księgowy - w zastępstwie w dziale finansowo-księgowym


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
  • opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów księgowych
  • dokonywanie analiz wykorzystania środków budżetowych oraz wykonania dochodów budżetowych
  • kierowanie pracą podległych pracowników, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
  • wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Zielonej Górze należą do kompetencji księgowego


Warunki pracy

Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 w siedzibie urzędu. Narzędzia i materiały pracy - komputer i urządzenia biurowe, nie występują szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, budynek nie posiada podjazdów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku: rachunkowość lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
udokumentowane doświadczenie w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych - znajomość pakietu Office
  • Znajomość programów finansowo księgowych: Finanse, Kadry, Płace, Zlecone (Wolters Kluwer), Płatnik, Trezor.
  • Znajomość zasad księgowości budżetowej.
  • Prawo jazdy, kat. B
  • wykształcenie wyższe (osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać jeden z poniższych warunków: mieć ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości, lub mieć ukończoną szkołę średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, lub być wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
  • doświadczenie księgowe w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, posiadać praktyczną wiedzę we wskazanym zakresie nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa), znajomość ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej praz prawa zamówień publicznych
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania aplikacji pakietu MS Office
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole a także kierowania pracą zespołu
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, składek ZUS i FP oraz podatku dochodowego
  • znajomość obsługi systemu systemu bankowości elektronicznej NBP, programu Płatnik, TREZOR
  • znajomość prawa pracy i prawa służby cywilnej
  • odporność na stres i umiejętność radzenia sobie z presją czasu, dokładność, rzetelność, sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
    65-849 Zielona Góra, ul. Browarna 4

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi