Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy do spraw finansowych - w zastępstwie w dziale finansowo-księgowym

65-849 Zielona Góra, ul. Browarna 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie księgowości jednostki zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz ustawą o rachunkowości.
  • Planowanie przychodów i wydatków, opracowywanie planów finansowych.
  • Realizacja budżetu Inspektoratu zgodnie z planem finansowym, dokonywanie niezbędnych zmian i przeniesień środków finansowych.
  • Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości.
  • Sporządzanie list płac, prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz podatku dochodowego od wynagrodzeń.
  • Realizacja płatności zobowiązań, zamawianie środków finansowych, windykacja należności budżetowych.
  • Rozliczanie czasu pracy lekrzy weterynarii wyznaczonych przez Powiatowgo Lekarza Weterynarii do niektórych czynności urzędowych.


Warunki pracy

Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 w siedzibie urzędu.
Narzędzia i materiały pracy - komputer i urządzenia biurowe, nie występują szkodliwe
i niebezpieczne warunki pracy, budynek nie posiada podjazdów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wyn osi co najmniej 6%.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie o kierunku: rachunkowość lub ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych - znajomość pakietu Office
  • Znajomość programów finansowo księgowych: Finanse, Kadry, Płace, Zlecone (Wolters Kluwer), Płatnik, Trezor.
  • Znajomość zasad księgowości budżetowej.
  • Prawo jazdy, kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze
    65-849 Zielona Góra, ul. Browarna 4

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi