Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Naliczanie wynagrodzenia z tytułu zawartych umów dla osób fizycznych współpracujących z Urzędem na podstawie umów cywilnoprawnych, sporządzanie listy płac na podstawie wystawionych rachunków, sprawdzając ich zgodność z zawartymi umowami oraz przygotowywanie przelewów bankowych na konta osobiste,
  • Naliczanie wynagrodzenia dla pracowników, przygotowywanie wypłaty za czas choroby i zasiłków: chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego, sporządzanie list płac, przygotowywanie przelewów na konta osobiste pracowników,
  • Dokonywanie miesięcznych rozliczeń składek ubezpieczeniowych, sporządzanie przelewów do ZUS składek na poszczególne rodzaje ubezpieczeń, przygotowywanie zwrotów składek z tytułu przekroczenia rocznej podstawy ich wymiaru,
  • Obsługa systemu Płatnik w zakresie dokonywania obligatoryjnych zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników, usługodawców i członków ich rodzin w ramach ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  • Sporządzanie, w części dotyczącej płac, okresowych sprawozdań budżetowych i statystycznych o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, w celu dostarczenia bieżącej informacji o wykonaniu funduszu wynagrodzeń,
  • Dokonywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym sporządzanie i przekazywanie pracownikom oraz urzędom skarbowym wymaganych prawem imiennych informacji o wysokości osiągniętych dochodów i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy oraz przekazywanie urzędowi skarbowemu deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji płacowej pracowników Urzędu, przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniach, uczestniczenie w uzupełnianiu dokumentacji składanej przez pracowników w innych instytucjach (ZUS, banki, itp.),
  • Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych dotyczących zobowiązań i należności publicznoprawnych, dokonywanie szacowania zapotrzebowania na środki na wynagrodzenia i pochodne dla pracowników i usługodawców.
  • Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w zakresie Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (FGZGiK).


Warunki pracy

− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia, CV oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
przy obsłudze płacowej pracowników, w tym co najmniej 1 rok w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, pracownikach urzędów państwowych, o wynagrodzeniach osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z aktami wykonawczymi w zakresie wynagrodzeń
  • bardzo dobra znajomość przepisów Kodeksu pracy
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz przepisów podatkowych
  • dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
  • umiejętność obsługi systemu Płatnik
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie systemu MS Office


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-09-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi