Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w PszczyniePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy dział finansowo księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Pszczynie
43-200 Pszczyna
ul. Hallera 7
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie księgowości inspektoratu weterynarii zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
- rozliczanie płac i prowadzenie kadr
- klasyfikacja wydatków i dochodów jednostki
- współpraca z jednostką nadrzędną
Warunki pracy- praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu w systemie 8 godzinnym, jednozmianowym
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- użytkowanie sprzętu biurowego
- zagrożenie korupcją
- obsługa podmiotów zewnętrznych
- stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze, brak windy
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informujemy, że zgodę na przetwarzanie danych mogą państwo wycofać w dowolnym momencie, a jej wycofanie nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Dokumenty aplikacyjne takie jak CV, list motywacyjny, oświadczenia oraz zgody powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mejlowo.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną odesłane na podany adres korespondencyjny.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 210 51 66
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość księgowości w jednostce budżetowej
- Umiejęsność obsługi programów księgowych
- Umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych
- Samodzielność, inicjatywa, kreatywnosć
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność obsługi systemu TREZOR (Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa)
- Umiejętność obsługi programu FK REKORD
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-09-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu