Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/06/2019.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy Zespół ds. finansowo-księgowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu

POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII
UL. LWOWSKA 7 A
37-700 PRZEMYŚL

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji księgowej : syntetycznej i analitycznej zgodnie z przepisami rachunkowości budżetowej;
  • przygotowanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania. Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego i ubezpieczeń społecznych;
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
  • obsługa programów: bankowość elektroniczna – Enbepe, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, Płatnik;
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych;
  • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej magazynu;
  • prowadzenie ewidencji funduszu świadczeń socjalnych;
  • kontrola dokumentów księgowych i kasowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych;


Warunki pracy

Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy.
Budynek piętrowy. Brak windy.
Praca administracyjno-biurowa.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Kontakt z klientem zewnętrznym.
Praca pod presją czasu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione o dalszym terminie procesu rekrutacji.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych;
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa programów/aplikacji komputerowych, Bankowość elektroniczna, TREZOR.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    18/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
    do góry