Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w MielcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy zespół ds finansowo - księgowo - administracyjnyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu, ul. Skłodowskiej 8, 39-300 Mielec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych
- obsługa programów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych oraz innych systemów informatycznych - System Bankowości Elektronicznej NBP, Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, aplikacja PŁATNIK
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie dyscypliny budżetowej
- wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
Warunki pracyPraca administracyjno - biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakt z klientem zewnętrznym, budynek piętrowy, brak windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, ul. Skłodowskiej 9, 39-300 Mielec w sekretariacie lub przesłać pocztą, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Ogłoszenie na stanowisko księgowego " w terminie do 22.02.2019 r. do godz. 14:00 Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. List motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Po zakończeniu naboru, oferty odrzucone zostaną zniszczone. Wynik naboru będzie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz umieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Przewidywane rozpoczęcie pracy od 01.03.2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel: ( 17 ) 583 04 22 lub 694 455 778
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie rachunkowość i finanse
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych,
pozostałe wymagania niezbędne:- wykształcenie co najmniej średnie o profilu rachunkowość i finanse
- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( pakietu MS Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-02-22
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Skłodowskiej 8
39-300 Mielec