Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, tel.(75) 6464344, 6464342


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych,
  • 2. przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w PINB,
  • 3. sporządzenie sprawozdań budżetowych, finansowych , zestawień, analiz finansowych,
  • 4. przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników
  • 5. przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych
  • 6. sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazanie dochodów do organu Starostwa Powiatowego,
  • 7. prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgodnienie z kontami analitycznymi
  • 8. sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłkowych, podatkowych,
  • 9. sporządzanie wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • 10. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dotyczącej ubezpieczeń społecznych pracowników, Rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym
  • 11. rozliczenie inwentaryzacji
  • 12. sporządzanie informacji oraz analiz wymaganych na w/w stanowisku,
  • 13. archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
  • 14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych,
  • 15. wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w wymiarze etatu - 1/3 - 13,3 godzin tygodniowo.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze – brak windy,
do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych,
w budynku na parterze są toalety dostosowane dla niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kserokopia dowodu osobistego; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe – świadectw pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
List motywacyjny, życiorys – curriculum vitae oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej www.pinbluban.bip.net.pl
Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie przez telefon.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
księgowość

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętność sporządzenia analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, tworzenie prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  • znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości w PINB: SJO BESTIA, PŁATNIK, SIGID kadry i płace, SIGID księgowość, EPUAP,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kserokopia dowodu osobistego;
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi