Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w LubaniuPowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowyPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu,
ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, tel.(75) 6464344, 6464342
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- 1. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych,
- 2. przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w PINB,
- 3. sporządzenie sprawozdań budżetowych, finansowych , zestawień, analiz finansowych,
- 4. przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników
- 5. przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych
- 6. sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazanie dochodów do organu Starostwa Powiatowego,
- 7. prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgodnienie z kontami analitycznymi
- 8. sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłkowych, podatkowych,
- 9. sporządzanie wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- 10. sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dotyczącej ubezpieczeń społecznych pracowników, Rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym
- 11. rozliczenie inwentaryzacji
- 12. sporządzanie informacji oraz analiz wymaganych na w/w stanowisku,
- 13. archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
- 14. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych,
- 15. wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w wymiarze etatu - 1/3 - 13,3 godzin tygodniowo.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze – brak windy,
do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych,
w budynku na parterze są toalety dostosowane dla niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kserokopia dowodu osobistego; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe – świadectw pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
List motywacyjny, życiorys – curriculum vitae oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej www.pinbluban.bip.net.pl
Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie przez telefon.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
księgowość
pozostałe wymagania niezbędne:- ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność sporządzenia analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, tworzenie prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości w PINB: SJO BESTIA, PŁATNIK, SIGID kadry i płace, SIGID księgowość, EPUAP,
- umiejętność obsługi komputera,
- cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopia dowodu osobistego;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-11-21
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu