Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1111


Obowiązki:

• Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanie odpisów amortyzacyjnych;
• Kontrola pod względem formalno-rachunkowym faktur i innych dokumentów firmy;
• Współpraca z Klientami biura oraz instytucjami zewnętrznymi (US, GUS)
• Wypełnianie deklaracji podatkowej PIT, CIT, VAT
• Sporządzanie sprawozdań finansowych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : • Znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych • Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z Klientem • Chęci podejmowania nowych wyzwań w ciekawej branży • Samodzielności w organizacji własnej pracy oraz zaangażowania • Umiejętności pracy w zespole • Znajomości obsługi programów MS Office


Miejsce pracy: Żeromskiego 54, 47-303 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV na adres rekrutacja@saldo.krapkowice.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi