Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy w Wydziale Finansów

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w KM PSP Kraków z naliczeniami składki zdrowotnej, zaliczek na podatek dochodowy i pozostałych potrąceń.
  • Sporządzanie deklaracji ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Sporządzanie poleceń przelewu uposażeń i innych należności.
  • Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • Rozliczanie dotacji KSRG.
  • Kompletowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.


Warunki pracy

Dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
 praca biurowo – administracyjna w siedzibie urzędu, w systemie codziennym
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30.


Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
 praca na drugim piętrze budynku, brak windy,
 narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, czytnik kodów,
 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
 brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.

Dokumenty należy składać osobiście na dzienniku podawczym tut. Komendy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30 lub listownie w terminie do 25 lutego 2019 roku (liczy się data stempla pocztowego) pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
w Krakowie, 31 – 033 Kraków, ul. Westerplatte 19.
Aplikacje złożone po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:
Przewidywany okres zatrudnienia: marzec – wrzesień 2019 rok.
Proponowane wynagrodzenie łącznie z dodatkiem za wysługę lat ok. 2550 zł brutto

Proces naboru składa się z trzech etapów:
1) weryfikacja kompletności dokumentów złożonych przez kandydata,
2) test wiedzy z zakresu czynności wykonywanych na danym stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna,
3) podjęcie decyzji przez Komendanta Miejskiego PSP w Krakowie o nawiązaniu stosunku pracy.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu
i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie www.psp.krakow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Krakowie w terminie dwóch tygodni od wpływu wszystkich aplikacji. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data nadania oferty, tj. data stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Aplikacje osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12/ 616-83-34.

Wzory oświadczeń dostępne na stronie internetowej www.psp.krakow.pl.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w tym programów pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o rachunkowości.
  • Terminowe i dokładne, rzetelne i bezstronne wykonywanie powierzonych zadań.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o: 1. korzystaniu z pełni praw publicznych, 2. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3. nieposzlakowanej opinii.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 29a ust. 2 ustawy o służbie cywilnej).
  • -
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi