Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kolbuszowej

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kolbuszowej ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • Przygotowywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów;
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrów -wydatków, dochodów, chorób zakaźnych;
  • Przygotowywanie i wysyłanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej NBP;
  • Sporządzanie sprawozdań i opracowań analitycznych związanych z działalnością budżetowo-finansową Inspektoratu;
  • Prowadzenie kartotek pracowniczych i rozliczeń z ZUS oraz US;
  • Wprowadzanie sprawozdań , wniosków o decyzję i innych dokumnetów do programu TREZOR;
  • Windykacja należności.


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie Urzędu, od poniedziałku do piątku/w dni robocze/ w godzinach od 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym. Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych . Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym w pozycji siedzącej przy biurku . Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 17 744 57 23 w godzinach pracy Urzędu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
Księgowość

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność biegłej obsługi komputera i oprogramowania komupterowego . Umiejętność organizacji pracy własnej. Znajomość przepisów w zakresie Ustawy o Finansach Publicznych oraz przepisów wykonawczych do niej oraz zasad rachunkowości.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2018
    Wymiar etatu:
    Niepełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi