Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w KaliszuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowyPowiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Warszawska 63b
62-800 Kalisz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wstępna kontrola dokumentów księgowych w zakresie zasadności sporządzania rachunków i zasadności dokonywanych zakupów, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych oraz sporządzanie raportów rzeczowo-finansowych
- kontrola bieżąca w zakresie analizy dochodów i wydatków oraz prowadzenie księgowości analitycznej kont
- kontrola nad zamknięciem ksiąg rachunkowych jednostki w zakresie przeprowadzania niezbędnych uzgodnień, przygotowywania załączników, sporządzania informacji dodatkowych
- kontrola rachunków i zestawień sporządzanych przez Urzędowych Lekarzy Weterynarii dotycząca: świadectw zdrowia dla drobiu, świń, bydła oraz chorób zakaźnych
- sporządzanie miesięcznych zestawień rachunków, miesięcznych zestawień z badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz świadectw zdrowia a także miesięcznych zestawień z nadzoru w zakładach Urzędowych Lekarzy Weterynarii w zakresie monitoringu
- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur oraz faktur dotyczących zobowiązań jednostki
- uzgadnianie kont - przygotowywanie jednostki do przeprowadzania półrocznej i rocznej inwentaryzacji kont księgowych
- kontrola nad zamknięciem ksiąg rachunkowych jednostki w zakresie: przeprowadzania niezbędnych uzgodnień, przygotowywania załączników, sporządzania informacji dodatkowych
- sporządzanie tytułów wykonawczych i upomnień oraz naliczanie odsetek od nieterminowych płatności
- ustalanie przypisu dochodu i sporządzanie dokumentów księgowych, uzgadnianie salda z dłużnikami (potwierdzenie salda)
- rozliczanie delegacji i ryczałtów, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wydawanie druków opłat i plomb zabezpieczających
- wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kaliszu
- prowadzenie spraw Zamówień Publicznych jednostki
- obsługa systemu bankowego oraz przekazywanie sprawozdań budżetowych w systemie ISRB
- realizacja innych zadań merytorycznych zleconych przez przełożonych
Warunki pracy- praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00
- praca w siedzibie urzędu
- wyjazdy służbowe
- szkolenia
- narzędzia i materiały do pracy: sprzęt biurowy (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka)
- bariery architektoniczne: brak wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych
- w celu skorzystania z usług przez osoby niepełnosprawne Urząd zapewnia grzecznościową pomoc organizacyjną (asystę) ze strony pracowników
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe, tj. adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Dokumenty aplikacyjne otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane. W ciągu 3. miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Do składania dokumentów aplikacyjnych zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (62) 757 26 59. Kandydatka zakwalifikowana/Kandydat zakwalifikowany zostaną powiadomieni o kolejnym etapie naboru, tj. terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dokumenty aplikacyjne odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie ukończonych kursów
- Kopie ukończonych szkoleń
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-11-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu