Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gryfinie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Gryfino, ul. Armii Krajowej 78

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
  • dokonywanie płatności i kontrolowanie zgodności operacji finansowych Inspektoratu wraz z kompleksową obsługą systemu bankowości elektronicznej NBE
  • administrowanie i kompleksowa obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań oraz odprowadzanie na rachunek centralny zrealizowanych dochodów budżetowych Inspektoratu
  • naliczanie i sporządzanie list płac,kart zasiłkowych, kart wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, dokonywanie rozliczeń podatkowych
  • prowadzenie postępowań związanych z nałożeniem kar pieniężnych


Warunki pracy

- atrakcyjne zarobki,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00,
- praca w siedzibie urzędu,
- krajowe wyjazdy służbowe ( szkolenia, narady ),
- zmienne informacje, stres,
- mnogość zagadnień o różnej tematyce prowadzonych jednocześnie,
- praca siedząca, przy monitorze powyżej 4 godzin,
- duży dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi,
- toaleta nie dostosowana dla osób niepełnosprawnych,
- miejsce pracy mieści się na parterze budynku


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 4162274.
Dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub uzupełniające studia magisterskie lub studia podyplomowe o kierunku rachunkowość i doświadczenie zawodowe: 3 letnia praktyka w księgowości,
lub: wykształcenie średnie - ukończona średnia, policealna, pomaturalna szkoła ekonomiczna i doświadczenie zawodowe: 6 letnia praktyka w księgowości, jednostkach budżetowych;

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego



pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych,
  • zdolność do analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność i inicjatywa,
  • komunikatywność,
  • rzetelność,
  • odpowiedzialność,
  • obsługa komputera
  • obsługa programów księgowych, bankowych, e-PUAP, Płatnik,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi