Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ChoszczniePowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowyInspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Choszcznie ul. 23 lutego 7a
73-200 Choszczno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- pomoc przy sporządzaniu planów
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych
- sporządzanie sprawozdań okresowych oraz z działalności TREZOR, E PUAP, GUS
- wstępne rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych
- obsługa bankowosci
- prowadzenie dokumentacji związanej z wynagradzaniem pracowników i zleceniobiorców
- obsługa zobowiązań i należnosci finansowych PIW CHOSZCZNO , weryfikacja poprawności obciążeń
Warunki pracywystępowanie uciążliwych narzędzi i materiałów pracy - komputer; bariery architektoniczne schody, możliwość poruszania się po budynku - brak wind i podjazdów, brak drzwi odpowiedniej szerokości, brak odpowiednio dostosowanych toalet, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, stres związany z tempem pracy i odpowiedzialnością za budżet
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
WSZYSTKIE składane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone data i własnoręcznym podpisem.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2000,00 brutto
UMOWA NA ZASTĘPSTWO - PRZEWIDYWANY CZAS ZASTĘPSTWA - URLOP MACIERZYŃSKI PRACOWNICY
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie rachunkowości, księgowości finansów
pozostałe wymagania niezbędne:- obsługa zintegrowanych programów, doskonała znajomość pakietu MS office, biegła znajomość platform internetowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność obsługi maszyn urządzeń biurowych
- umiejętność szybkiego reagowania na polecenie e -mailowe
- skrupulatność, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyprawo jazdy kat B Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu