Numer oferty: StPr/20/0796
1) kompleksowa obsługa płacowa, 2) prowadzenie dokumentacji płacowej związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi, 3) prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, 4) prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US oraz GUS, 5) wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, 6) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych, 7) sporządzanie zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, 8) naliczanie i prowadzenie dokumentacji ZFŚS, 9) analiza zużycia wody w lokalach, 10) rozliczanie delegacji służbowych i prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu, 11) prowadzenie rozliczeń lokali użytkowych, 12) ewidencja udziałów członkowskich, 13) fakturowanie, sporządzanie ewidencji zakupów na potrzeby podatku VAT, 14) prowadzenie ewidencji złożonych oświadczeń na potrzeby systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, 15) sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 16) dekretacja dokumentów.
CV przesyłać na adres: smpiast@op.pl
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wodna 2, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: cv na adres smpiast@op.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.