Księgowy na okres 1,5 roku
Miejsce pracy: WarszawaAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków :
• księgowanie wyciągów bankowych
• uzgadnianie sald kont bankowych i wycena kont bankowych w walutach obcych
• przygotowanie przelewów, kontrola stanu rozrachunków i stanu środków bieżących
• uzgodnienie księgi głównej z księgami pomocniczymi
• potwierdzenie sald rozrachunków
• weryfikacja i księgowanie faktur zakupu
• wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży
• weryfikacja i księgowanie rozliczeń wydatków pracowników
• prowadzenie rejestru środków trwałych
• księgowanie i kontrola RMK oraz uzgadnianie i bieżąca kontrola zaliczek
• przygotowanie raportów do NBP i GUS
• udział i wsparcie w przygotowaniu ksiąg na cele zamknięć statutowych oraz kwartalnych zamknięć grupowych
• udział i wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych i współpraca z audytorami
• udział i wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych i raportów
• inne zadania zlecone przez Przełożonego, odpowiednie do zajmowanego stanowiska
Od kandydatów oczekujemy:
· doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok - preferowane doświadczenie w firmach z branży nieruchomości: budowlanych, developerskich
· znajomości systemu MS Dynamics Axapta
· wyższego wykształcenia kierunkowego (finanse i rachunkowość) - może być w trakcie zdobywania ale wówczas ukończone kursy kierunkowe lub liceum zawodowe jest konieczne,
· praktycznej znajomości polskiego prawa bilansowego i podatkowego,
· praktycznej znajomości Microsoft Excel,
· zdolności analitycznych, odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu obowiązków, zaangażowania w pracę,
· komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
- umowę na pracę tymczasową
- możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji
- możliwość podniesienia swoich kwalifikacji
Numer referencyjny: MS/04/07/17/WAW1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.