Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2296


Obowiązki:

Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:

1. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.
2. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach analitycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.
3. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych.
4. Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.
5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT.
6. Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT 7 oraz JPK.
7. Uzgadnianie okresowo sald kont syntetycznych i analitycznych.
8. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji.
9. Przygotowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb analizy, planowania i wykonania budżetu oraz sprawozdawczości jednostki.

WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:

1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).
2. Praca jednozmianowa.
3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.
4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE: 1.niezbędne: - wykształcenie minimum średnie ekonomiczne (wówczas 2 lata stażu pracy), - wykształcenie minimum średnie ogólne oraz kurs księgowości (wówczas 2 lata stażu pracy), - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub na dowolnym innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości i finansów, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, - nieposzlakowana opinia. 2. dodatkowe: - doświadczenie w pracy w dziale finansowo-księgowym, - znajomość przepisów regulujących zakres zadań wykonywanych na określonym stanowisku, w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz aktów wykonawczych.


Miejsce pracy: Betonowa 1A, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY: - list motywacyjny, - życiorys zawodowy (CV), - kserokopie świadectw pracy, - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, - kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, - kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności (dotyczy osób, które posiadają niniejsze orzeczenie), - referencje, - oryginał kwestionariusza osobowego (druk do pobrania na stronie BIP Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie), - oświadczenie o niekaralności, - oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach, ul. Betonowa 1a lub pocztą (decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko księgowa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.05.2019 r. do godz. 15.30 Wymagane dokumenty aplikacyjne (w tym list motywacyjny i CV) powinny być podpisane przez kandydata, a CV opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)." Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Rekrutacja odbywać się będzie na podstawie formalnej oceny nadesłanych dokumentów aplikacyjnych przez powołaną Komisję Rekrutacyjną oraz testu kompetencji połączonego z rozmową kwalifikacyjną. O miejscu i terminie przeprowadzeniu testu kompetencji i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi