Opis stanowiska pracy
BIURO RACHUNKOWE SALDO +PLUS+
Nasze biuro rachunkowe tworzone jest przez zgrany zespół pracowników, którzy już od 1991 roku pomagają w rozwiązywaniu problemów, a także w promocji naszych Klientów.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Min. 2-3 letnie doświadczenie w działach finansowo-księgowych;
- Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT i podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych;
- znajomość księgowości pełnej i uproszczonej oraz programu RAKS SQL;
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, i odpowiedzialność;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku;
- Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Obowiązki:
- Prowadzenie księgowości i spraw zusowskich firm;
- Kontakt z klientem.
Prezentacja firmy
Biuro Rachunkowe Saldo Plus istnieje od 1991 roku. Oferujemy szeroką pal...
Biuro Rachunkowe Saldo Plus istnieje od 1991 roku. Oferujemy szeroką paletę wszelkim podmiotom gospodarczym, począwszy od małych działalności prowadzonych przez osoby fizyczne, poprzez średniej wielkości firmy rodzinne aż po spółki prawa handlowego i spółki akcyjne. Zajmujemy się również obsługą kadrowo-płacową. Współpracujemy z doradcą podatkowym, adwokatem, notariuszem, brokerem ubezpieczeniowym, syndykiem oraz specjalistą w zakresie transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/10/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Finanse