Opis stanowiska pracy

BIURO RACHUNKOWE SALDO +PLUS+

Nasze biuro rachunkowe tworzone jest przez zgrany zespół pracowników, którzy już od 1991 roku pomagają w rozwiązywaniu problemów, a także w promocji naszych Klientów.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Min. 2-3 letnie doświadczenie w działach finansowo-księgowych;
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT i podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych;
  • znajomość księgowości pełnej i uproszczonej oraz programu RAKS SQL;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, i odpowiedzialność;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku;
  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

Obowiązki:

  • Prowadzenie księgowości i spraw zusowskich firm;
  • Kontakt z klientem.

Prezentacja firmy

Biuro Rachunkowe Saldo Plus istnieje od 1991 roku. Oferujemy szeroką pal... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi