Opis stanowiska pracy
Główne zadania
- przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych
- księgowanie faktur kosztowych
- księgowanie zakupu towarów
- księgowanie i rozliczanie delegacji
- uzgadnianie rozrachunków z dostawcami i pracownikami
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i urzędów,
- monitorowanie zmian w przepisach prawnych.
Wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów podatkowych
- wykształcenie wyższe kierunkowe ( Ekonomia, Rachunkowość, Finanse ),
- mile widziana znajomość programu CDN-XL,
- bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office, Word, Excel, Outlook ),
- umiejętność samodzielnej pracy.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego.
Prezentacja firmy
Firma Polnet działa już 30 lat, oferując swoim klientom komplekso...
Firma Polnet działa już 30 lat, oferując swoim klientom kompleksowe wyposażenie budynków inwentarskich, głównie dla trzody chlewnej, rozwiązania z zakresu systemów do suszenia, składowania ziarna (kukurydzy, nasion rzepaku, strączkowych i innych roślin) oraz przygotowania i przechowywania paszy.
Oferowany asortyment, oparty jest w znacznej mierze na własnych mocach przerobowych.
Firma sukcesywnie rozszerza swoją ofertę produkcyjną i handlową, śledząc światowe trendy. Wdraża najnowsze technologie, stawia na profesjonalizm, kompleksowość i pełną satysfakcję klienta. Obsługuje rynek krajowy oraz zagraniczny, będąc obecną w zasadzie na wszystkich kontynentach.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/06/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja / Sekretariat