Opis stanowiska pracy

 

PACTUM Kancelaria Finansowa jest jednym z renomowanych podmiotów oferujących profesjonalne usługi dla biznesu, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko Księgowy/a

 

Zakres obowiązków:

 

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów z różnych branż

  • koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca i sporządzanie deklaracji podatkowych,

  • przygotowywanie sprawozdań finansowych,

  • utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami Kancelarii.

 

Wymagania

 

  • minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych,

  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej oraz przepisów podatkowych,

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, preferowane wyższe studia magisterskie lub podyplomowe o kierunku rachunkowość,

  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań,

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

  • otwartość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności,

 

 

Oferujemy:

 

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,

  • pracę w zgranym zespole specjalistów,

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,

  • szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań.

 

 

Prezentacja firmy

PACTUM Kancelaria Finansowa funkcjonuje od 20 lat na rynku. Zajmujemy si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi