Księgowa/y (znana firma i produkty)
Zatrudniona osoba będzie miała styczność z ciekawym (niewycinkowym) zakresem zadań księgowych.
Jest to idealna propozycja dla osób, które poszukują:
- firmy o międzynarodowej renomie i strukturze (kilkadziesiąt oddziałów na całym świecie),
- przyjaznej, niekorporacyjnej atmosfery w pracy.
Informacje o kliencie
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży handlowej, której produkty dedykowane są zarówno dla ludzi (sport/fitness) jak i biznesu (motoryzacja/lotnictwo), poszukujemy osoby na stanowisko Księgowej/go.
Kandydat/ka będzie wspierać wewnętrzny dział finansowy w prawidłowym jego funkcjonowaniu.
Opis stanowiska
- Księgowanie i rozliczanie zdarzeń gospodarczych (faktury sprzedaży/zakupu, wyciągi bankowe, WNT/WDT, WTT, import usług)
- Wystawianie faktur korygujących
- Uzgadnianie, kontrola oraz analiza kont księgowych
- Rozliczanie kasy fiskalnej
- Rozliczenia magazynowe
- Wsparcie przy rozliczeniach podatkowych
- Rozliczanie i księgowanie wydatków (delegacji) pracowniczych
- Potwierdzanie sald z kontrahentami, kontrola rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności
- Przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby wewnętrzne
- Wsparcie w procesie zamknięć cyklicznych
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów - np. Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Podatki (mile widziane)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnim (min. B1) w mowie i piśmie
- Min. dwa lata doświadczenia rachunkowego w pracy w dziale księgowym/biurze rachunkowym
- Pozytywne nastawienie, inicjatywa, samodzielność
Oferujemy
- Umowa o pracę
- Przyjazna atmosfera pracy oraz możliwość udziału w wielu wydarzeniach firmowych
- Piękne biuro w atrakcyjnej lokalizacji (okolice stacji Warszawa Zachodnia)
- Pakiet benefitów
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More