Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2019.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0405


Obowiązki:

• przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych;
• prowadzenie rejestru środków trwałych;
• kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
• czynności związane z zamknięciem miesiąca i przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych;
• realizacja bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem Działu Finansowo-Księgowego;
• prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej;
• administrowanie działaniami z zakresu polityki kadrowej i płacowej;
• sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i płac;
• regularne rozliczanie należności pracowniczych (delegacje, zaliczki, wydatki gotówkowe);
• przyjmowanie, wysyłanie i rozdział korespondencji;
• zapewnienie zgodności działań z procedurami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • księgowość
  • bardzo dobra zanajomość obsługi komputera i internetu
  • obsługa programów finansowo-ksiegowych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • znajomość zagadnień dot. : kadr i płac


Miejsce pracy: Wielkopiecowa 1, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - CV i podanie składane w kopercie w recepcji Muzeum ul. Piłsudskiego 95

Osoba do kontaktu: Magdalena Zawadzka

Telefon: 275 40 83


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Ubezpieczenia
do góry