- Prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości
- Księgowanie bieżących dokumentów,
- Przygotowanie naliczeń, rozliczeń zaliczek, mediów i funduszy,
- Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Kwartalna analiza kosztów i przychodów
- Wsparcie przy tworzeniu planów gospodarczych,
- Prowadzenie rozliczeń i korespondencji z urzędami,
- Ścisła współpraca z zarządcami nieruchomości,
- Prowadzenie dyżurów telefonicznych dla mieszkańców.
- Wykształcenie minimum wyższe licencjackie
- Licencja MF do prowadzenia ksiąg rachunkowych na zlecenie osób trzecich
- Doświadczenie w obszarze księgowości spółdzielni mieszkaniowych,
- Znajomość obsługi programów pakietu MS OFFICE,
- Wymagana bardzo duża odpowiedzialność, dokładność i rzetelność,
Firma PITERSON zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi i ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.