Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków na stanowisku:
- księgowanie dokumentów kosztowych, faktur zakup oraz sprzedaży, wyciągów bankowych
- prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT
- prowadzenie KPIR
- sporządzenie deklaracji PIT i VAT
- wystawianie faktur
- kontakt z klientami Kancelarii
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w obszarze księgowości.
- Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
- Znajomość przepisów prawa podatkowego.
- Obsługa MS OFFICE.
- Znajomość obsługi programu Comarch OPTIMA będzie dodatkowym atutem.
Prezentacja firmy
Kancelaria Podatkowa zapewnia profesjonalną obsługę podatkowo-ksiegową o...
Kancelaria Podatkowa zapewnia profesjonalną obsługę podatkowo-ksiegową osób fizycznych i prawnych. Obsługujemy podmioty działające w różnorodnych branżach, głównie na terenie woj. śląskiego.
Sporządzamy opinie i udzielamy porad w zakresie prawa podatkowego.
Naszym pracownikom zapewniamy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stabilną pacę w młodym zespole,
- dogodną lokalizację w centrum Katowic,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach, dostęp do najnowszych publikacji branżowych,
- samodzielność w pracy, przy wsparciu doświadczonego doradcy podatkowego.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa