Opis stanowiska pracy

 

Firma działająca na rynku budowlanym poszukuje osoby na stanowisko "asystent project managera", do której obowiązków będzie należało:

• Analizowanie dokumentacji technicznej,

• Przygotowywanie przedmiarów, ofert i kalkulacji cenowych,

• Bieżąca analiza, rozliczenie kosztów budowy i koordynacja budżetu projektu,

• Kontakt z producentami i dostawcami.

 

Wymagania

 

Od osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego budowlanego (i znajomości branży),

• Znajomości programów AutoCad i NormaPro,

• Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel).

 

Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF z załączoną klauzulą o ochronie danych osobowych. Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

W budownictwie liczy się nie tylko profesjonalizm i precyzja, waż... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi