Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2813


Obowiązki:

1. Koordynacja pracy biura - wsparcie administracyjne wszystkich działów
2. Zamówienia publiczne
3. RODO
4. Obieg i wzory dokumentów wewnętrznych
5. Komunikacja z kontrahentami i dostawcami usług, zbieranie ofert na dostawę usług i/lub towarów,
6. Analiza i przygotowywanie umów z dostawcami, umowy o dotacje
7. Nadzorowanie spraw administracyjno -technicznych Stowarzyszenia
8. Wsparcie organizacyjne Zarządu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Preferowane wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne. Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu informatyki. Dobra znajomość programów biurowych: Word, Excel. Osoba otwarta, komunikatywna , praca w zespole. Dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w rozwiązywaniu problemów. Umiejętność ustalania priorytetów.


Miejsce pracy: Wojsławska 278, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o dostarczenie CV papierowo Mielec ul. Wojsławska 278, księgowość pokój nr 3 lub o wysyłanie CV na adres e-mailowy: kadry.zk.mielec@psouu.org.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2019
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi