Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/1230


Obowiązki:

1. Dbałość o całokształt działania powierzonego mu Domu i standard uzyskiwanych przez Dom wyników dydaktycznych i wychowawczych.
2. Udział w procesach Zespołu ds. Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka.
3. Zgodność funkcjonowania Domu z przepisami prawa i Statutem Fundacji.
4. Dbałość o bezpieczeństwo osób znajdujących się w obiekcie podczas organizowanych zajęć.
5. Dbałość o stan sanitarny Domu BHP i ochronę przeciwpożarową.
6. Współudział w charakterze doradztwa w doborze kadry pedagogicznej.
7. Sporządzanie do 20 każdego miesiąca grafiku na kolejny miesiąc.
8. Sporządzanie sprawozdań z nadzoru nad realizowaniem przez pracowników Domów standardu opieki i wychowania, w terminach ustalonych przez Dyrektora.
9. Dokonywanie projektów ocen pracowników, propozycji przyznania premii uznaniowej i przedstawianie ich Dyrektorowi Centrum w terminach ustalonych przez Dyrektora.
10. Przygotowanie i aktualizowanie: regulaminu organizacyjnego placówki, planu wychowawczego, tygodniowego harmonogramu zajęć opiekuńczo wychowawczych, aktualnych planów pracy wychowawców.
11. Stwierdzanie zakupu i rodzaju wydatków, merytoryczne opisywanie rachunków, faktur i innych dowodów zakupu oraz przekazywanie tych dokumentów do działu finansowego.
12. Dbać o dobre imię Fundacji i godnie reprezentować ją na zewnątrz.
13. Współpraca z Dyrektorem i Zarządem w realizacji planów rozwoju Domu dla Dzieci.

Miejsce wykonywania pracy:
1. Dom dla Dzieci im. Ks. Bronisława Markiewicza w Łopuszce Małej
2. Dom dla Dzieci w Dynowie
3. Dom dla Dzieci w Przeworsku
4. Dom dla Dzieci im. ks. Józefa Krupy w Rakszawie



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak

Pozostałe wymagania:

  • 1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych. 2. Posiada wykształcenie: a) wyższe pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem lub rodziną. 3. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona i ograniczona. 4. Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego. 5. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. 7. Posiada nieposzlakowaną opinię. 8. Jest zdolna do pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do tej pracy. Wymagania dodatkowe preferowany do zatrudnienia będzie kandydat, który: 1. Wykaże się znajomością niżej wskazanych aktów prawnych i umiejętnością ich interpretacji: a) ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, b) ustawa o pomocy społecznej, c) ustawa Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 2. Posiada odpowiednie cechy osobiste, takie jak: a) umiejętność pracy w zespole projektowym, b) umiejętność zachowania pełnej dyskrecji, c) umiejętność wykonywania powierzonych obowiązków d) dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, e) odpowiedzialność, lojalność, komunikatywność, odporność na stres. 3. Posiada bardzo dobra znajomość obsługi komputera , w szczególności: a) poczty elektronicznej , b) przeglądarek internetowych, c) środowiska Windows oraz pakietu Office (WORD, EXCEL). 4. Ze względu na specyfikę wykonywanych zadań (wyjazdy służbowe, - preferowane do zatrudnienia będą osoby dyspozycyjne, posiadające prawo jazdy kat. B) 5. Kierowanie się zasadami chrześcijańskimi - zaświadczenia formacyjne, informacja od ks. proboszcza, etc. Domy dla Dzieci są placówkami katolickimi, kierują się chrześcijańskim systemem wartości i wychowaniem w duchu religijnym.


Miejsce pracy: 37-220 Łopuszka Mała 13, powiat: przeworski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi