#

Koordynator zmiany (Shift coordinator)

Adecco Poland Sp. z o.o.

Pabianice, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Koordynator zmiany (Shift coordinator)

Miejsce pracy: Pabianice

Rozpoczynając współpracę z naszym klientem będziesz odpowiedzialny/-a za:

  • nadzór i organizację pracy zespołu
  • rekrutację nowych pracowników wewnątrz zespołu
  • pomoc w procesie wdrażania nowych pracowników
  • kontrolę pracy i czasu pracy pracowników tymczasowych
  • uczestniczenie w spotkaniach z pracownikami magazynowymi
  • bieżącą obsługę pracowników tymczasowych
  • tworzenie raportów dziennych oraz ich analizę
  • planowanie długofalowej realizacji określonych wskaźników
  • ścisłą współpracę z Managerem Adecco
  • codzienną pracę z Area Managerami w celu utrzymania jakości, wydajności i bezpieczeństwa pracy
  • reprezentowanie firmy Adecco na spotkaniach z naszym klientem
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • koncentrację na kliencie i zaangażowanie w ciągłe doskonalenie projektu

Wymagania, które stawiamy kandydatowi:

  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (dniówki/nocki)
  • wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne
  • silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, ze szczególnym naciskiem na osiąganie wyników biznesowych
  • umiejętnośś pracy w środowisku zespołowym
  • doskonałe pisemne i werbalne umiejętności komunikacyjne
  • wielozadaniowość
  • samodyscyplina i terminowość działań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • rzetelność i pracowitość
  • biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • dobra znajomość programu Microsoft Excel
  • silne umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków z bieżących raportów
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Zatrudnionej osobie chcemy zaoferować:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w systemie dwuzmianowym
  • możliwość skorzystaia z darmowego transportu do pracy i z pracy
  • obiad za 1 zł
  • pakiet opieki medycznej
  • karta sportowa (MultiSport, OK System)
  • program Adecco + Club
  • możliwość pracy dla jednego z największych klientów w Polsce
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju zawodowego


Numer referencyjny: ALD 04/2020
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi