#

Koordynator zleceń z j. angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator zleceń z j. angielskim

Miejsce pracy: Poznań
4-12-53543
Wynagrodzenie: 4400 - 4600 PLN

Dla Naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynatora zleceń ze znajomością j. angielskiego

Miejsce pracy: Poznań

Obowiązki na tym stanowisku:
- Koordynowanie zleconych zadań poprzez klasyfikację przychodzących zapytań od Klientów
- Sprawny podział obowiązków w zespole specjalistów
- Koordynowanie komunikacji pomiędzy wewnętrznym Klientem firmy, a specjalistami tworzącymi wizualne dokumenty biznesowe
- Dbanie o optymalną realizację powierzonych zleceń
- Zapewnienie najwyższej jakości i terminowości usług zleconych przez wewnętrznego klienta
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w systemie wewnętrznym

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności PowerPoint
- Gotowość do pracy zmianowej
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja pracy

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę
- Bogaty pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków
- Praca w wygodnym, nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi