W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator zleceń z j. angielskim
Miejsce pracy: PoznańDla Naszego Klienta, międzynarodowej organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynatora zleceń ze znajomością j. angielskiego
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki na tym stanowisku:
- Koordynowanie zleconych zadań poprzez klasyfikację przychodzących zapytań od Klientów
- Sprawny podział obowiązków w zespole specjalistów
- Koordynowanie komunikacji pomiędzy wewnętrznym Klientem firmy, a specjalistami tworzącymi wizualne dokumenty biznesowe
- Dbanie o optymalną realizację powierzonych zleceń
- Zapewnienie najwyższej jakości i terminowości usług zleconych przez wewnętrznego klienta
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w systemie wewnętrznym
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności PowerPoint
- Gotowość do pracy zmianowej
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja pracy
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę
- Bogaty pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków
- Praca w wygodnym, nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji