Koordynator Zespołu Bankowości Elektronicznej
Warszawa Koordynator Zespołu Bankowości Elektronicznej
Warszawa
NR REF.: 1126261
Aktualnie dla polskiego oddziału niemieckiego banku o przyjaznej i unikalnej kulturze organizacyjnej poszukujemy:
Koordynatora Zespołu Bankowości Elektronicznej i Reklamacji
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: koordynowanie prac kilkuosobowego zespołu bankowości elektronicznej oraz reklamacji, tworzenie strategii rozwoju bankowości elektronicznej, rozwój produktów i usług w ramach bankowości cyfrowej, analizę rynku i trendów bankowości elektronicznej, współpracę z zespołem projektowym w zakresie projektowania, budowy i integracji oprogramowania bankowości elektrycznej, poszukiwanie rozwiązań, procesów i procedur usprawniających bankowość cyfrową, analizę efektywności finansowej dla wdrażanych rozwiązań.
Nasz Klient oczekuje: doświadczenia w biznesowym rozwoju bankowości elektronicznej i znajomości tematyki PSD2, doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub zespołem projektowym, znajomości procesów biznesowych i sprzedażowych w ramach bankowości cyfrowej, co najmniej dobrej znajomości języka angielskiego, prokatywnej i probiznesowej postawy, pomysłowości, zaangażowania, nastawienia na współpracę.
Nasz Klient oferuje: ciekawą pracę w unikalnym, dynamicznym i stabilnym banku, umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i szereg szkoleń, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, multikafeteria, karta lunch plus, elastyczny czas pracy, zajęcia językowe), a także bonus roczny i pracę w centrum Warszawy.
Warszawa
NR REF.: 1126261
Aktualnie dla polskiego oddziału niemieckiego banku o przyjaznej i unikalnej kulturze organizacyjnej poszukujemy:
Koordynatora Zespołu Bankowości Elektronicznej i Reklamacji
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: koordynowanie prac kilkuosobowego zespołu bankowości elektronicznej oraz reklamacji, tworzenie strategii rozwoju bankowości elektronicznej, rozwój produktów i usług w ramach bankowości cyfrowej, analizę rynku i trendów bankowości elektronicznej, współpracę z zespołem projektowym w zakresie projektowania, budowy i integracji oprogramowania bankowości elektrycznej, poszukiwanie rozwiązań, procesów i procedur usprawniających bankowość cyfrową, analizę efektywności finansowej dla wdrażanych rozwiązań.
Nasz Klient oczekuje: doświadczenia w biznesowym rozwoju bankowości elektronicznej i znajomości tematyki PSD2, doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub zespołem projektowym, znajomości procesów biznesowych i sprzedażowych w ramach bankowości cyfrowej, co najmniej dobrej znajomości języka angielskiego, prokatywnej i probiznesowej postawy, pomysłowości, zaangażowania, nastawienia na współpracę.
Nasz Klient oferuje: ciekawą pracę w unikalnym, dynamicznym i stabilnym banku, umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i szereg szkoleń, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, multikafeteria, karta lunch plus, elastyczny czas pracy, zajęcia językowe), a także bonus roczny i pracę w centrum Warszawy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.